2021/03/08

MÁRCIUS - Women's History Book Tag - 2/2

 

Sziasztok!

Két részre szedtem a book tag-et, mert különben nagyon hosszú lett volna, úgy hogy itt is vagyok gyorsan a folytatással. 

Első fele: Women's History Book Tag 1/2.


Tamsyn Muir: Gideon, a Kilencedik

A sci-fi nem igazán az én világom, így nem olvasok sok olyan könyvet, ami az űrben játszódik. Viszont szerencse, hogy tavaly sort kerítettem a Gideon, a Kilencedikre, mert különben most bajban lennék. :D
Fordulatos történet volt, és azt ígérik a folytatás még ütősebb lesz.


Jacqueline Wilson: Szerelmes lányok


Szomorúan látom a moly.hu-n, hogy Jacqueline Wilson könyvei milyen alul értékeltek. Pedig ő már kilencvenes évek végén, kétezres évek elején olyan komoly témákat boncolgatott, amelyeket az ifjúsági irodalom mintha csak most kezdene felfedezni. Tiniként nagyon szerettem a könyveit, és igazából bármelyiket posztolhattam volna ide, de végül a négy részes sorozatának az első kötete mellett döntöttem, mert azzal kezdődött minden.


Taylor Jenkins Reid: Evelyn hét férje


Evelyn Hugo érdekes nő, érdekes életúttal. Ambiciózus, aki bármire képes, hogy elérje, amit akar, ezért sokak számára unszimpatikus lehet a személyisége, de én éppen ezért kedveltem. Tudta mit kell tennie azért, hogy sztár legyen, és bármire is kényszerült, nem játszotta meg utána magát évekkel később, hogy az áldozati bárány szerepében tetszelegjen, ahogy mostanság teszik egyes hírességek.  Mikor pedig már nincs mit veszítenie elmeséli az életét, de akkor sem azért, hogy bocsánatot kapjon vagy sajnálják. Hanem, hogy megmutassa ki volt ő valójában és milyen Hollywood a sok csillogás alatt.

Alice Walker: Bíborszín


Alice Walker Pulitzer-díjas könyve, ami magyarul korábban Kedves Jóisten címmel volt ismert, valóban megérdemelte a neki járó díjat. Nem rég fejeztem be, és a kemény nyelvezet és történet ellenére sikerült belopni magát a szívembe.
Ez valóban egy olyan könyv, amit egyszer mindenkinek érdemes elolvasnia.


 Az én választásom egyértelműen édesanyám. Mindig is ő volt az, akire a legjobban felnéztem, és ezt semmilyen történelmi személy sem fogja tudni soha felül írni.


 Könyvben pedig bármelyik Kertész Erzsébet által írt könyvet tudom javasolni annak, akit híres magyar és külföldi nőkről szóló életrajzi regények érdekelnek.
Mindegyik életút egyedi és inspiráló.

https://moly.hu/alkotok/kertesz-erzsebet

 

Ennyi lett volna. Remélem érdekesnek találtátok, és szívesen csatlakoztok a kitöltéshez. :)

Köszönöm, hogy velem tartottatok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése