2020/09/27

Őszi Halloween-váró Book Tag

 

 

Az Őszi Halloween-váró Book Tagre schesztiஐ  hívott ki, amit ő készített. Ezúton is szeretném még egyszer megköszöni ^^

 

A készítő válaszait itt tudjátok meglesni.

 

1. egy boszorkányosan jó fantasy 
Erre az általam legutoljára olvasott fantasy kötetet hozom, Mo Xiang Tong Xiu: A démoni kultiváció nagymestere 1. részét. Hogy én mennyire imádom ezt a világot, arra - kis túlzással - alig vannak szavak :D

2. egy tökös főhős
Maradva a fantasynál, Sapkowski Vaják-sorozatából Ríviai Geralt az, aki elsőre beugrott most erre a jelzőre.


3. egy félelmetesen humoros könyv
Fú, nagyon nem olvastam mostanság kifejezetten humoros könyvet, vagy amire azt mondanám, hogy olyan sokat kacagtam volna rajta. Szerintem a legutóbbi olvasásom, amelyen nagyon jót derültem, az
Penelope Bloom: His Banana - Bekapnám könyve volt. De ide írhattam volna a másik könyvét, a Her Cherry - Megnyalnám című opuszát is xD


4. egy színes egyéniség, avagy minél több szín a borítón
Christina Lauren: Autoboygraphy - Egy fiús könyv borítója. Bár a könyv maga nem kifejezetten tetszett, de a külseje nagyon megfogott. Imádom ezt az alkonyati égboltot, a kékes-lilás-rózsaszínes- narancssárgás összhatást.


5. egy jelmezes szereplő
Nem rémlik, hogy jelmezes szereplőről olvastam volna, de ha ér az arcfestés, akkor a jelenlegi könyvem főhősét, Gideont írom ide Tamsyn Muir: Gideon, a Kilencedik című könyvből. A halálfejes sminkje illik is a taghez.

Gideon Nav



6. egy édes romantikus
Julianne Donaldson: Edenbrooke

 

7. egy sorozat, amit mindenképp be akarsz gyűjteni (vagy már meg is tetted)
Naoko Takeuchi: Pretty Guardian Sailor Moon Eternal Edition
Még csak a felénél járok, de rajta vagyok az ügyön. Nagyon szép kiadás, és boldog leszek, ha egyszer a polcomon tudhatom az összes részt. ^^


Köszönöm, hogy velem tartottatok!


4 megjegyzés:

  1. Hehe, az első pontunk megegyezik! :D
    A Her Cherry nekem nagyon tetszett, én is nagyon jókat nevettem rajta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt én is néztem :D De hát annyira aktuális volt és annyira oda kívánkozott, nem tudtam mást írni ^^

      Hát vicces volt az biztos. Már kíváncsian várom mivel rukkol elő a következő "Bekapnám" részben xD

      Törlés
    2. Igen, szerintem is kívánkozott az oda ahhoz a ponthoz! :D
      Én most a csomagosat várom, a muffinos az egyenlőre nem keltette fel a figyelmem. XD

      Törlés
    3. Azt is szabimra tartogatom, szerintem egy-két napos röhögés meg lesz :D

      Törlés