2022/09/19

Búcsú

 Sziasztok!


Szomorúan közlöm, hogy hosszas gondolkodás után úgy döntöttem, négy év után megszüntetem a blogom.
Sajnálom, hogy erre sor kerül, de egy ideje inkább már terhet jelent nekem az oldal fenntartása, mint örömet. Bizonyára feltűnt annak, aki ide tévedt, hogy egyre kevesebb a bejegyzés. Hitegettem magam, és ezáltal titeket is, hogy "Majd, ha több időm lesz...", "Na majd most...", de egy önvizsgálat után rájöttem, hogy ez kemény áltatás.

Tényleg sajnálom, de most hogy meghoztam ezt a döntést, sokkal felszabadultabban érzem magam. 

  • Nem lesz több bejegyzés
  • Facebook csoportot megszüntettem október elején. 
  • Egyedül az instagram oldalam fog megmaradni.
  • A blogot egyelőre nem szüntetem meg,  tehát a korábbi bejegyzések elérhetőek maradnak.
  • Moly.hu-n továbbra is fogok értékelni

Hálás vagyok mindenkinek, aki támogatott és olvasott ez idő alatt!
Köszönöm nektek! :) 
További olvasási élményekben gazdag életet kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése