2021/03/27

Kousuke Oono: The ​Way of the Househusband 1.

 
 
 
Kiadó:  Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc.
Magyar megjelenés: -
Oldalszám
: 160
Formátum
: puhatáblás
Sorozat
:  The ​Way of the Househusband 1.
Beszerezhetőség:
Bookdepositoryn/Prosperson rendelhető

Eredeti cím és megjelenés:
極主夫道 (Gokushufudou) 1.

 

Nem mindennapi történet egy yakuzáról, aki jelenleg házi férjként éli az életét.

 

 

Tatsu, akit korábban a Halhatatlan Sárkány néven volt ismert a yakuza világban - mert sosem veszített harcban - ma már egy sokkal csendesebb életet el. Megnősült, és igazi házi férj lett. Most már az a legnagyobb gondja, hogy mikor van épp akció a szupermarketben, ki legyen takarítva, és időben elkészüljön az ebéd. A hobbija pedig, hogy képeket oszt meg a feleségének kreált csodás dobozkás ebédekről. Mind ezt persze öltönyben és napszemüvegben, jó yakuzához méltóan. :D
Az élet azonban házi férjként sem könnyű, főleg ha az ember útját rendőrök állják, na meg a régi ellenségek és bajtársak is megjelennek a színen. Tatsu azonban mindig tudja, hogy rendezze a helyzetet, hisz végül is a házi férj útja ugyanaz, mint egy yakuza útja.

Igazából véletlenségből bukkantam erre a mangára, és kíváncsi lettem rá. Annyira, hogy még meg is mertem rendelni bookdepositoryn. És abszolút nem csalódtam. Rengeteg vidám percet okozott, most is ha eszembe jut egy-egy jelenet, rögtön elmosolyodom. 

A történet 9 rövid fejezetből áll, amik nem függnek szervesen össze, inkább csak bemutatják Tatsu mindennapjait, úgy, hogy közben megismerjük a mellékszereplőket is. A segítőkész otaku srácot, a szomszéd kisfiút, a yakuza világ figuráit, Gin macsekot, és persze a feleségek feleségét: Mikut. 

 

Miku személyében egy erős női karaktert kaptam, akinek biztos állása van tervezőként és abszolút nem rettenti a férje mogorva yakuza kinézete. Persze dilije mindenkinek van. Kiderül, hogy a szíve mélyén igazi otaku, aki igyekszik összegyűjteni a kedvenc animejehez megjelent összes kütyüt, kiadást stb. Egyből megkedveltem, és minden közös pillanatát élveztem Tatsuval. Alig várom, hogy jobban megtudjam, hogyan találkoztak, esetleg egy romantikusabb pillanatnak is a tanúja legyek. ^^

 

A manga grafikája nagyon tetszett. Igazán részletes, a fejezetek elején pedig mindig látható egy tradicionális japán sárkány rajz, ami annyira szép! Az ilyesmit én percekig tudom bambulni. x)

Részemről már be is rendeltem a  következő kötetet és nagyon várom, hogy mihamarabb folytathassam.

Természetesen már anime is készült a történetből, ami április elején érkezik a Netflixre. :)


Illetve készült egy rövid élőszereplős népszerűsítő kisfilm is:

(A végén a rendőr, jaj xD)
 
Köszönöm, hogy velem tartottatok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése