2021/11/06

Yaoi anime hír - Új anime: Sasaki to Miyano, és kis információ morzsák

 


Sziasztok!

Rég volt már yaoi animekkel kapcsolatos bejegyzés, ezért most szétnéztem a palettán, és összegyűjtöttem miről maradtam le eddig. :D 

Igazából egy újdonságról fog szó esni, a többiekről már valamilyen formában írtam a blogomon, ezeknél ki is tettem a megfelelő linket, hogy ne kelljen ismételnem magam.

Sasaki to Miyano (Sasaki and Miyano)


2022 januárjában érkezik ez az anime, melyben két középiskolás fiú kapcsolatát követhetjük nyomon, amely barátsággal kezdődik, majd szépen fokozatosan valami többé válik.

Miyano egy fudanshi, vagyis olyan fiú aki szeret yaoi mangákat olvasni, de erről nem szívesen beszél senkinek, ráadásul iskolai helyzetét túl lányos arca sem könnyíti meg. Aztán egy véletlen folytán felhívja magára a fölötte járó delikvens Sasaki figyelmét. Aki nem csak elfogadja Miyano külsejét, de még a hobbija iránt is érdeklődést tanúsít és barátságot kötnek.

A manga már hét kötetnél tart, és elégé pozitívak a visszajelzések a történetről. A napokban kijött kis előzetes nekem biztosan felkeltette az érdeklődésem. ^^


 

 Maou Evelogia ni Mi wo Sasage yo (Reincarnated Into Demon King Evelogia's World)

Erről az animéről már írtam egy korábbi beharangozó bejegyzésemben, amit erre a linkre kattintva érhettek el:

Yaoi anime hír - Új yaoi anime: Kuro Gal ni Natta kara Shinyuu to shitemita. és egy beharangozó [18+]

Az anime október másodikán indult el. Sajnos az előzeteshez nincs angol felirat. 


 

Sankaku Mado no Sotogawa wa Yoru (The Night Beyond the Tricornered Window)

 

A történetről már korábban írtam, mikor tavaly kijött a live action movie belőle, ezt erre a linkre kattintva érhetitek el:

Yaoi filmek 2020 2/2 - Live Action Moviek [18+]

Ez az anime is októberben indult el, elvileg 12 részes lesz.

https://myanimelist.net/anime/44387/Sankaku_Mado_no_Sotogawa_wa_Yoru

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen

Ennek a filmnek az érkezéséről is írtam már korábban. Most kaptunk egy új posztert és egy új előzetest is. Elvileg Japában október kilencedikén meg kellett jelennie a filmnek




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése