2021/04/20

Penelope Bloom: His Package - Megkapnám


 
Kiadó:Maxim kiadó
Magyar megjelenés: 2020
Oldalszám: 224 .o.
Formátum: puhatáblás
Sorozat: Bekapnám4.
Beszerezhetőség: könnyű
Eredeti cím és megjelenés: His package, 2018

 

A szerző Penelope Bloom első két könyvéről (His Banana - Bekapnám, Her Cherry - Megnyalnám), még 2019-ben írtam a blogomon. Az első értékeléseim egyike volt. A bezárások alatt pedig valamire könnyűre vágyva, úgy döntöttem folytatom a sorozatot.

Igaz, ugrottam egy kicsit, mert a His Package a sorozat negyedik darabja, de nem maradtam le semmiről. Bár a részek egy univerzumban játszódnak és az előző kötetek szereplői sorra megjelenek a következő részekben, az események annyira nem függenek össze, hogy nyugodtan lehet szerintem külön-külön, vagy akár ugrálva haladni a könyvekkel.
Nekem pedig épp ez a negyedik rész volt a közelemben, így fejest ugrottam Lilith és szomszédja, Mr. Tökéletes románcába. 

Az előző két kötetről írt értékelésem itt érhető el: His Banana és Her Cherry


Lilith fiatal egyedülálló nőként tengeti a mindennapjait, aki csak egy macskával osztozik a lakásán. Nincs jó véleménye a világról, pláne a benne élő emberekről. Szarkasztikus személyiségének mindenkiről meg van a véleménye, főleg a szomszédságába költöző új pasasról, akit magában csak Mr. Tökéletesnek hív. A férfiról lerí, hogy nagyon gazdag, tehát nem egy bérházban a helye, szóval biztos hogy titkol valamit. Lilith igyekszik is távolságot tartani, bár a néha elszabaduló fantáziálásai nehezen engedik, végül pedig a félre kézbesített csomagok egészen közel hozzák őket egymáshoz. Míg Lilith a férfi új iratait kapja meg, addig a szomszédja Lilith vadonatúj dildóját találja a kibontott csomag alján.

Ahogy elkezdtem az olvasást, Lilith személyisége azonnal megnyert magának. Nekem nagyon tetszett a szarkazmusa, és ahogy a dildós szituációból kivágta magát azon hangosan nevettem. :D Azt pedig külön frissítő élmény volt, hogy nem vágta rögtön hanyatt magát a szomszéd fickótól.
Sajnos azonban a könyv végére ellaposodott a karaktere. Ami még az elején tök jó volt, az a végére már sok lett. Ráadásul az ember ironikusan annak és ott szól be a magánéletében, amikor akar, de ahogy a munkahelyén is alkalmazta ezt a stílust, és ezért sem a  főnökség, de még a kollégák sem osztották ki, az teljesen a valóságtól elrugaszkodott szituáció volt számomra.

Mr. Tökéletesről, alias Liamról nem sokat tudok mondani. Egy a tucatból férfi karakter. Jóképű, gazdag, és persze mindezek ellenére kiderül, hogy igazából egy tök jófej, szolid fickó. Annyira sablon, hogy az már fáj, egy szemernyit sem került hozzám közel. A drámája volt az egyedüli, ami érdekessé tette, hisz a rövid könyv konfliktusát ő szolgáltatja kvázi azzal, hogy zaklatás áldozata, ami merőben újszerűnek hatott. Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy nem csak a nők, de a férfiak is kapnak olyan szexuális ajánlatot, amellyel nem szeretnének élni, ez pedig könnyen zaklatásba mehet át.
Igazából azért olvastam a könyvet, hogy meg tudjam, a végén hogyan oldják meg ezt az ügyet.

Sokat nem vártam a könyvtől, így pontosan azt a kellemes kikapcsolódást kaptam, amit reméltem tőle. Néhány humorosnak szánt szösszenetet ugyan túlzásnak tartottam, de azért tudtam nevetni a könyv egyes részein, főleg a könyv végén és elején található dildós jeleneteken. xD

Egy jelenetet pedig biztosan kiszeretnék emelni, még hozzá a Rockefeller Centerben lévő jégpályán korcsolyázást. Édesen romantikus volt, és azt olvasva egy csapásra karácsonyi hangulatba kerültem. ^^

Köszönöm, hogy velem tartottatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése