2020/06/02

Melanie Harlow: After ​We Fall – Mindig van tovább


Kiadó: Könyvmolyképző kiadó
Magyar megjelenés: 2020
Oldalszám: 336
Formátum: puhatáblás
Sorozat: (Magyarul még nincs folytatása, de angolul elvileg van még két rész)
Beszerezhetőség:
könnyű
 
Eredeti cím és megjelenés: Melanie Harlow: After We Fall, 2016

Valami könnyed romantikusra vágytam, és az újdonság polcon keresgélve rábukkantam Melanie Harlow After We Fall című könyvére. Tetszett a borító, a fülszöveg, úgy éreztem nem nyúlhatok nagyon mellé vele.
Teljesítette is a hozzáfűzött reményeimet, bár volt egy-két dolog, ami azért erősen csípte a szemem olvasás közben.

Adott egy fiatal városi nő, Margot Lewiston, gazdag szülőkkel, pénzes barátokkal, az ehhez tartozó szőke hajjal és tökéletes testtel. Csak "a férfi" hiányzik az életéből, ám miután a majdnem-vőlegény volt pasija csúnyán átveri, teljesen kiábrándul a körülötte legyeskedő ficsúrokból. Egy kellemetlen - puffancsdobálós - incidens után pedig kénytelen távozni megszokott városi környezetéből. Elvállalja, hogy segít egy családi farmnak a PR munkában, azaz segít reklámozni a biotermékeiket, ezáltal kicsit fellendítve nekik az üzletet.
A farmon ismerkedik meg Jack Valentinivel, aki a farm egyik tulajdonosa a három fivér közül. Jack exkatona, ehhez dukáló izmos testtel, heves vérmérséklettel és szomorú múlttal. Csúnya dolgokat élt át a Közel-Keleten, és erre jött még, hogy pár éve a feleségét is elveszítette, akit azóta is gyászol és akit semmiképp nem akar elengedni. Ezt a búskomor állapotot zavarja meg Margot, akihez a kezdeti nézetkülönbségek ellenére is vonzódni kezd Jack, és Margot sem lesz képes elmenni szó nélkül jóképű farmer mellett.

A történet nagyon jól indult, Margot a túlzott tökéletessége ellenére is kedvelhető főhősnő, amikor pedig teljesen kiborulva dobálózni kezd azt nagyon csíptem.
Jack már kevésbé nyert meg magának, ami ritka a romantikus könyvek esetében. Ha valakit, akkor a férfifőszereplőt szeretni szoktam, de Jack nekem túl heves volt. A családjához és az elhunyt feleségéhez való ragaszkodása imponált, de a farmmal kapcsolatos ügyekben olyan fafejű megnyilvánulásai voltak, hogy fogtam a fejem olvasás közben. Az pedig, ahogy Margotra vetette magát inkább emlékeztetett egy kiéhezett vadállatra, mint felnőtt emberre. Ez nekem ijesztő volt, nem erotikus.

És itt jön be az a pont, ami a leginkább nem tetszett. Mindkét fél részéről adott volt a komoly érzelmi háttér, amivel szépen fel lehetett volna építeni a kapcsolatukat. Fokozatosan kerülhettek volna közel egymáshoz, esetleg több pikáns szócsatát is megvívhattak volna, amikor az olvasó úgy érzi lángra kapnak a lapok az ujjai között. Ehelyett viszont tömény szexet kaptam. Erdőben, padlón, majd megint padlón. Közben kibeszélik Jack összes lelki fájdalmát. Mindezt egy hét alatt, majd Margot visszatér a városba és odáig meg vissza van, hogy ő mennyire szerelmes. Egy hét. Sajnálom, de nekem ez édes kevés volt.

Viszont éppen ezért gyorsan lehetett haladni a könyvvel. Nem világmegváltás a célja, csak a szórakoztatás, azt meg végül is megkaptam. Sőt nevettem is rajta a puffancsdobálós jelenet alatt, a fa tetejéről való meztelen férfi kukkolása közben, és Margot állandó pisilési kényszere miatt. A csaj kiborító volt, hogy mindig elfelejtett wc-re menni.

Amit még kiemelnék a könyvvel kapcsolatban, az a biogazdálkodás mellett szóló kampány. Kifejezetten élveztem az ezzel kapcsolatos apró jeleneteket, megjegyzéseket. Közben viszont el is gondolkodtam, hogy a városi amerikaiak valóban olyan buták-e ehhez, mint ahogy Margot és barátai kezdetben előadták magukat a témában. De lehet, hogy csak a cinikus vidéki őseim munkálkodtak bennem...

Elvileg az After We Fall egy sorozat második kötete volt, tehát az első és harmadik kötet még várat magára a magyar megjelenítését illetően. A másik két könyvben Margot barátnői, Jamie és Claire a főszereplők. Megkedveltem a lányokat, szóval kíváncsi leszek rájuk, de nagy elvárásaim nem lesznek, mivel most már tudom mire számíthatok.

Köszönöm, hogy velem tartottatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése