2020/06/09

PRIDEATHON 2020 olvasólista (június) [18+]




Sziasztok!

@BacchanteBlues-nak ismét sikerült felhívnia a figyelmem egy remek kihívásra, ami az instagramon került elindításra.


PRIDEATHON olvasási maraton  - ami egész júniusban tart - lényege, hogy LGBTQ+ szerzők vagy
témájú könyveket kerüljenek az olvasás központjába. Meghatározott kategóriák szerint kell olvasnunk, de azon belül mi dönthetjük el, hogy ránk melyik feladat érvényes.
Végre én is összeállítottam a listám, hogy mely könyvekkel szeretnék részt venni a kihíváson.
 
@BacchanteBlues listája

@prideathon

szervezők: @xreadingsolacex, @stellaethoughts


SZÜLETÉSI HÓNAP
Február - Olvass el egy 200 oldalnál rövidebb könyvet


Shungiku Nakamura: The World's Greatest First Love 1.

Sokkal nehezebb 200 oldal alatti könyvet találni a témában, mint hittem. Aztán rájöttem, hogy vannak nekem mangáim, amiből válogathatok. Így döntöttem a The World's Greatest First Love első kötete mellett, ami 194 oldalával pont határ alá esik. Imádom az animét, és bár korábban már szemezgettem online  a mangából, nem rég kezdtem rendes könyvformában gyűjteni. Itt lesz az ideje egy teljes végig olvasásnak.

 KEDVENC MŰFAJ
Fantasy - Olvass el egy könyvet amiben van varázslat


Bailey Bradford: Levi

Tudom, itt most lesz egy kis csalás a részemről. Az alakváltás szigorúan véve nem pont olyan varázslat, mint amire a feladat gondol, de nem szigorún véve talán még pont belefér. Lett volna más ötletem is, de most nem volt kedvem egy 500+ oldalas könyvet bevállalni. 
Bízom benne, hogy a leopárd Levi és a puma Lyndon között kialakuló kapcsolat maga lesz  a varázslat.

 KEDVENC FORMÁTUM
Puhatáblás - Olvass el egy könyvet, ami jó érzéssel tölt el


Carol Souya: Angelo

Carol Souya legújabb könyvét már elkezdtem és baromi jó érzéssel tölt el. A szerző továbbra is olyan szépen ír, a történet pedig csodálatos. Az elfogadásnak, a szerelemnek, az anya és gyermeke között meglévő erős köteléknek a története, ami a gyönyörűséges olasz városkában Carrarában játszódik. Ha már csak rá gondolok jó érzéssel tölt el. ^^

KEDVENC TÉMA
A kiválasztott - Olvass el egy könyvet, ami nagyon felkapott


Hiro Arikawa: Az utazó macska krónikája 

Nehezen választottam a Kedvenc téma opciói közül, és végül a legegyszerűbb mellett tettem le a voksom. Az utazó macska krónikája már régóta sikerlistás könyv, tehát elég felkapott. Bár nem kifejezetten LGBTQ+ történet, a főszereplője nem szokványos alak, hisz egy macska szemszögéből ismerhetjük meg az eseményeket. A történet a szeretet és az igazság üzenetét akarja megmutatni nekünk, úgy hiszem ezért jut hely neki itt.


Bízom benne, hogy fogom tudni tartani a kihívásra szánt egy hónapot!

Köszönöm, hogy velem tartottatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése