2020/01/13

Boldogságlista Book Tag


BOLDOGSÁGLISTA BOOK TAG

Ezúton is köszönöm Caledonia_Valley a kihívást! :)


1. Egy könyv, amit ha újraolvasol, megmosolyogtat 
Hű, van egy pár ilyen, hirtelen nem is tudom melyiket mondjam.
Szerintem bármelyik kedvenc könyvem ide jöhetne, de talán legyen Becky Albertalli: Simon és a Homo sapiens-lobbi. Az egész könyv, maga Simon és a barátai is annyira cukik. Ha rájuk gondolok, máris mosolygok.  

2. Kedvenc fandom
Nincs. Persze szívesen nézek képeket a kedvenc szereplőimről, meg az aktuális történethez kapcsolódó mütyüröket, de végül sosem veszek semmit, mert csak pórfogónak tartom az ilyesmit. (Bár egy jó bögre mindig elfér nálam)

3. Hogy néz ki az a könyvborító, amit azonnal megveszel, ha meglátod?
Szeretem a kézzel rajzolt borítókat, és szép természet képi is jöhet, de talán szemléletesebb, ha ide biggyesztek párat a kedvenceimből.
A lényeg, hogy ne csak modell legyen rajta. Ráadásul arccal. Szerettem saját magam elképzelni a szereplőket.




4. Mi az, amit szeretsz, ha megtörténik egy könyvben? 
Jellemfejlődés, ha olyan csavar van a történetben vagy olyan a végmegoldás, amire soha nem gondoltam volna és eldobom tőle az agyam. Ha kialakul egy igaz barátság, és egy igaz szerelem. Ha befejeztem a könyvet és nem marad bennem egy csomó megválaszolatlan kérdés. Ez utóbbinál nincs rosszabb, és egyre inkább azt veszem észre, hiába írnak kilométer hosszú sorozatokat, mégis egy csomószor nem lesz kerek a befejezés. Legalábbis számomra.


5. Egy várt könyv, ami megmosolyogtat, ha rágondolsz
Christopher Paolini: A villa, a boszorkány és a sárkány
Nosztalgikus mosoly - olyan rég olvastam a sorozatot, és sosem hittem, hogy a szerző előrukkol valaha folytatással. Kellemes meglepés volt és öröm lesz visszatérni ebbe a világba.


6. Egy író, akinek szereted a könyveit
Csak egyet...
Akkor most legyen Becca Prior

7. Nasi, ami mindig kell olvasás közben?
Változó. Nyáron általában szoktam gyümölcsöt enni olvasás közben, télen valami sütit/kekszet/csokit szoktam. De mindig vigyázok, hogy ne olyat ami folyik, csöpög vagy bármi ilyesmi. Maszatolni azért nem szeretek.
Viszont ha annyira izgalmas a könyv, hogy még a bensőm is beleremeg, akkor csak az oldalakat szoktam falni :D

8. Egy könyv, amit a családodnak és a barátaidnak ajánlottál
Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten - Anyukámnak ajánlottam, és nagyon megtetszett neki. Már várja, mikor veszem meg a folytatásokat.

9. Egy Booktuber vagy könyves blogger, aki mosolyt csal az arcodra
Caledonia_Valley – https://sadaboga.blogspot.com/
SzAngelika - http://angelikablogja.blogspot.com/

10. Milyen bejegyzéseket/videókat szeretsz írni/videózni?
Momentán az értékeléseimet szeretem írni, szeretek elmolyolni velük, ülni rajtuk :D De a Book Tagek talán a legjobbak. Néha magamat is sikerül meglepnem egy-egy válaszommal. Igazi önismereti tesztek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése