2019/09/17

Sailor Moon Tag
















Mivel nem rég fejeztem be a Sailor Moon Crystalt, és még elégé benne vagyok ebben a világban, addig keresgéltem neten, míg nem találtam egy Sailor Moon Taget. Mivel pedig aki keres, az talál, ím itt is van egy összeállított kérdés sor.

Eredeti link: https://www.deviantart.com/miskuki/journal/Sailor-Moon-Tag-625253826

Figyelem!
A kérdések kitöltéséhez jó ha az ember látta az eredeti '90-es Sailor Moon Classicot, vagy legalább olvasta a mangákat. Ha ezek kimaradtak, és csak az új verziót láttad, akkor a kérdések, illetve a válaszaim tartalmazni fognak spoilert az elkövetkezendőkre vonatkozón.
A kérdések szabad fordításban lesznek. Reméljük ennyit még értek angolul...

Ha felkészültettek, álljunk is neki ^^

1. When did you start watching Sailor Moon?/ Mikor kezdted nézni a Sailor Moont?

Legelőször természetesen akkor, amikor az RTL Klub sugározta a Rajzfilmklubban. A Wikipédia szerint 1997 október 28. és 1999. szeptember 3. között, hogy pontosak legyünk. Minden délután 14:40-től. A nővéremmel elégé rendszeres nézői voltunk a műsornak, mint ahogy a Kölyökklubnak is, de szerintem ezzel nem csak mi voltunk így abban az időben
A Crystalnak pedig idén álltam neki.
A kép linkje: https://hu.wikipedia.org/wiki/Rajzfilmklub


2. Who was your favorite Character when you were younger(if applicable)? / Ki volta a kedvenc karaktered mikor fiatalabb voltál ( ha volt ilyen)?
Na itt most vajon a 4 éves kori kedvencre gondol, vagy arra amikor 12 évesen ismét végig néztem a Calssic szériát? Azt hiszem ketté veszem, mert egyik sem most volt.
4 évesen: Sailor Chibi-Moon/Chibi-Usa - Imádtam a rózsaszín cuccait. (Később a régi verzióban már idegesített.)
Tuxedo Mask/Chiba Mamoru -Bele voltam szerelmesedve. Azt hiszem ezt nem is kell tovább ragozni.
12 évesen: Sailor Jupiter/Kina Makoto - Tetszett, hogy erős, magas lány létére mennyire gyengéd és mennyire nőies tudott lenni. És imádtam a villám-erejét, meg a rózsás fülbevalóját.
Tuxedo Mask/Chiba Mamoru - Még mindig...


 3. Who is your favorite character currently?/Ki a kedvenc karaktered jelenleg?
Sailor Chibi-Moon/Chibi-Usa - A Crystalban igazi tündéri kislány lett. Egyáltalán nem idegesítő, helyette halál cuki, bátor és nagyon jó meglátásai vannak.
Sailor Jupiter/Kina Makoto és Tuxedo Mask/Chiba Mamoru örök kedvencek lesznek.
Éééésss, akivel bővült a csapat: Sailor Uranus/Tennó Haruka - Annyira menő lett a karaktere a Crystalban, hogy az valami hihetetlen.
De összességében mindegyik karaktert lehet szeretni valamiért. Legalábbis a lányok jelleme a Crystalban nekem sokkal jobban elkülönült, nem voltak egysíkúak vagy túl hasonlóak és épp ezért jobban meg tudtam szeretni mindenkit.

4. Which characters form your favorite friendship?/ Melyik a kedvenc barátság párosod a karakterek között? (Azt hiszem ezt hülyén fogalmaztam meg.)
Chibi-Usa és Tomoe Hotaru/Sailor Saturn barátsága a régi részekben tetszett, főleg, hogy az egyik barátnőmmel mindig hozzájuk hasonlítottuk magunkat az oviban, és később is, amikor újra néztük általánosban a részeket.

5. What couple is your favorite?/Melyik páros a kedvenced?
Piszok nehéz kérdés. És ha már korábban mondtam többet, most is mondok.
Az elsők természetesen Usagi és Mamoru, alias Serenity és Endymion.
A második helyen Chibi-Usa és Helios/Pegasus van.
A harmadik hely pedig Zoisite és Kunzite kettősének jár. Bár csak a Classic verzióban alkottak egy párt, ők voltak az első yaoi párosom, így mindig kedvesek lesznek a szívemnek.








6. What is a couple you wish existed?/ Melyik párosnak kéne léteznie? (Magyarán kiknek kéne összejönniük?)
Nagyon sajnáltam, hogy a Shitennou tagjai meghaltak, pedig szívesen megnéztem volna, hogy milyen párt alkotnak a Sailor harcosokkal. (Még Zoisite és Kunzite esetében is.)





7. Who is the prettiest/most handsome character?/ Ki a legszebb/legjóképűbb karakter?
A legjóképűbb természetesen Tuxedo Mask/Chiba Mamoru. A legszebb pedig... hát mindegyik lány szép, de ha valakit ki kell emelni, akkor Rei a hosszú fekete hajával mindig is szép volt nekem.





8. Who is your favorite villain?/ Ki a kedvenc gonosz karaktered?
Queen Beryl - A Crystalban elmesélik a történetét. Sokkal komplexebb a karaktere egy sima gonosznál.

9. Negaforce, Black Moon Clan, Death Busters, Dead Moon Circus, or Shadow Galatica?
Ebben nem tudom mi a kérdés, de ha választanom kell, akkor Black Moon Clan. Ők a legszimpatikusabbak.




11. Who is your favorite Outer Senshi member?/Ki a kedvenced a külső bolygók őrzői közül?
Sailor Uranus

12. Who is your favorite Inner Senshi member?/Ki a kedvenced a belső bolygók őrzői közül?
Sailor Jupiter

13. Who is the Best dressed scout?/ Ki a legjobban öltözött harcos?
Usagi Super Sailor Moon öltözéke nagyon szuper.

14. What is your favorite Outer Senshi attack?/A külső bolygók őrzői közül kinek a támadása a kedvenced?
Sailor Saturné, ahogy lecsap a pallossal

15. What is your favorite Inner Senshi attack?/ A belső bolygók őrzői közül kinek a támadása a kedvenced?
Sailor Jupiter villám támadásai mindközül

16. What is your favorite overall attack (including villains)?/Melyik a kedvenc átfogó támadásod (beleértve a gonoszakét is)?
Mikor a lányok egyesítik az erejüket - Sailor Planet Attack

17. Manga or Anime?
Anime, mert a mangát még nem olvastam.

18. Sailor Moon episodes subbed or dubbed?/ Sailor Moon részek felíratosan vagy szinkronizálva?
Felíratosan. A szinkron inkább már csak nosztalgiából.

19. Who is the worst dressed scout?/Ki a legrosszabbul öltözött harcos?
Nekem mindegyikük ruhájában tetszik valami, úgy hogy nem hiszem hogy lenne olyan, hogy rosszul öltözött Sailor harcos.

20. What is one thing you wished the show had?/Mi az amit kívánsz, hogy a műsornak legyen?
Még több visszaemlékezés, még több plusz információ az Ezüst Milleniumról és Kristály Tokióról.

21. What Sailor Moon moment upsets you?/ Melyik Sailor Moon jelenet idegesített fel?
A Crystalban, mikor Usagi féltékenykedik Chibi-Usara. Komolyan egy nála évekkel fiatalabb kislányra kell féltékenynek lennie, miközben tudja is, hogy az a jövőbeni lánya? Az a viselkedése elégé borzasztó.

22. What Sailor Moon moment makes you happy?/ Melyik Sailor Moon jelenet tett boldoggá?
Mikor a Sailor Moon Stars végén a harcosok visszatérnek az életbe.

23. What Sailor Moon moment makes you cry?/Melyik Sailor Moon jelenet késztetett sírásra?
Mikor a Sailor Moon Starsban Mamoru meghal a repülőn és Usagi egy csomó ideig nem is tud erről. Az a rész borzasztóan szomorú.

24. What is the funniest Sailor Moon moment?/ Melyik volt a legviccesebb Sailor Moon jelenet?
Nem tudok választani. A régiben nagyon sok jó poén volt, főleg Usaginak köszönhetően. Szerettem a csacskaságait, és amikor a többiek random módon cikiszték.

25. What Scout are you most like?/Melyik harcosra hasonlítasz leginkább?
A nem rég kitöltött teszt szerint Sailor Saturn vagyok, a csendes gyilkos. :D De szerintem van bennem némi Sailor Jupiter.

26. What Scout are you least like?/ Melyik harcosra hasonlítasz a legkevésbé?
Sailor Venus. Őt nagyon érdeklik a csajos dolgok, meg hogy sztár legyen.

27. Senshi or Starlights?
Senshi

28. What is your favorite Moon Cat?/Melyik hold macska a kedvenced?
Diana *-*


A végére is értünk. Azt hiszem csak három kérdést hagytam ki az eredeti verzóból, mert ismétlőnek vagy fölöslegesnek éreztem. De aki akarja, természetesen kitöltheti a teljeset.

Szép napot, estére pedig szép holdat mindenkinek! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése