2022/04/30

The Marvel Avengers Book Tag

Sziasztok!

Ígértem, hogy lesz még, úgy hogy itt az újabb Marvel Book Tag. Ismét köszönöm @Caledonia_Valley-nak a kihívást. :) Meg sem lepődöm, hogy sok válaszunk egyezni fog :D 

Az ő válaszait itt leshetitek meg: Caledonia Könyvvára és Kreatív Kuckója

A kihívás szabadon elvihető forrás megjelöléssel.


Vasember
Egy könyv, amin hangosan nevettél

Legutoljára Aaron Blabey: A rosszfiúk 1.


Amerika kapitány
Egy könyv, ami pozitív üzenetet hordoz

James Norbury: Nagy Panda és Kicsi Sárkány


Thor
Egy könyv egy olyan erős karakterrel, akit csodálsz

Carols Souya: Angelo - Gergő anyukája, Vera


Fekete Özvegy
Egy könyv egy badass női főhőssel

Holly Black: A kegyetlen herceg - Jude Duarte
Már én is kezdem unni, hogy mindig őt írom az ilyen szempontokhoz :'D


Hulk
Egy könyv, ami hihetetlenül feldühített

Egy ilyen volt, de azt már annyiszor leírtam, hogy ide végképp nem fogom. Rágondolni sem akarok most már.


Sólyomszem
Egy alulértékelt könyv, amire jó lenne, ha többen felfigyelnének

Orczy Emma: A Vörös Pimpernel - Pont most írtam róla értékelést. Nem mondom, hogy alulértékelt, de szerintem nem kap elég figyelmet, pedig lehetne ismertebb is. 


*Bonus* - Loki
Egy könyv, ami teljesen átvert egy hatalmas csavarral vagy meglepetéssel a végén

Holly Black: A gonosz király


2 megjegyzés: