2022/03/22

Boldog Könyvfüggő Vallomásai Book Tag


Köszönöm a kihívást @Caledonia_Valley! :)

Az ő válaszait itt leshetitek meg: Caledonia Könyvvára és Kreatív Kuckója


1. Miért szeretsz új könyveket venni? 

Mert boldogságot okoz, hogy egy újabb csodát tudhatok a magaménak. :)


2. Milyen gyakran vásárolsz új könyveket?

Változó. Főleg a nagyobb események - Könyvhét, Könyvfesztivál, Karácsony - környékén szoktam beindulni, amikor a könyvpiacot is nagy dózisban lepik el az újdonságok. De ha jön valami random, amit mindenképp szeretnék, akkor azonnal megvásárolom. 


3. Hol szeretsz jobban vásárolni - könyvesboltokban vagy webshopokban?

Ez is változó. Mivel eddig könyvesboltban dolgoztam, adott volt a helyszín, de mivel ekönyveket is olvasok, azokat pedig csak online tudom megvenni.


4. Van kedvenc könyvesboltod?

Nincs. Ilyen szempontból olyan vagyok, mint egy mindenre kiképzett idegenlégiós, bármelyik könyvesboltban jól tudom érezni magam. :D


5. Szoktál előrendelni?

Mivel könyvesboltba dolgoztam, nem, hisz úgy is elsőként vehettem kézbe a frissen beérkező köteteket. De mivel most pozíciót váltok, meglátjuk rászokom-e.


6. Van havi limited?

Nincs.


7. Hogy állsz a könyvvásárlási tilalommal - szoktál élni vele?

Nem nevezném könyvvásárlási tilalomnak, de van egy egészséges határ, amit meghúzok és nem lépek át. Egyszerűen azért, mert nincs túl sok helyem hova könyveket pakolni, ezért erősen megszűröm, hogy mi az ami méltó rá, hogy haza jöjjön velem. Meg, szeretnék olyan időt álló darabokat magamnak tudni, amelyekről biztos vagyok, hogy évek múlva is szívesen kézbe veszem. Ami pedig egyszer olvasós lenne, azt minek megvenni?


8. Milyen hosszú a kívánságlistád?

Ez most komoly kérdés? :D No lássuk csak... Nem rég szűrtem, szóval 271 db kötet szerepel rajta. Ez még vállalható is szerintem. xD De persze folyamatosan kerülnek rá újabb darabok.


9. Melyik az a három könyv (a kívánságlistádról vagy az előrendeltek közül), amiket most azonnal a magadénak akarsz tudni?

Hosszas szemezgetés után, ez lenne a lista:

Ranmaru Zariya: Coyote 2. 

Yusen Atsuko: Dekoboko Sugar Nights 

Yei Theodora Ozaki: Japán tündérmesék 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése