2019/12/16

Christmas is coming... Book Tag

 

 

Sziasztok!

Mivel már csak egy hét van karácsonyig, úgy döntöttem most már rászánom az időt, hogy ténylegesen elkezdjek karácsonyi hangulatba kerülni. Ehhez pedig a karácsonyi sütik, zenék és filmek mellett úgy döntöttem, hogy bevállalok egy book taget, hisz szegény pár hónapos blogot nagyon elhanyagoltam az utóbbi időben.

A Book Tag  Caledonia Könyvvára és Kreatív Kuckója blogján lelhető meg.



 1. Ha leesik az első hó - Hozz egy téli borítót
Azonnal Vyvan Fable Szennyből az Angyal című könyve jutott eszembe. Minden karácsonykor belelapozok, hogy a legviccesebb részeket újra olvassam, és közben garantált a nagycsaládos karácsonyi hangulat. Erről tanúskodik a borító is, játékok és ajándékok mindenhol, dőlő karácsonyfa, csupa káosz, az ablakban pedig egy kukkoló télapó. Vagy inkább szatír?  :O



2. A Mikulás puttonya - Mi lapult az idei Mikulás zsákodban?
Hol vannak azok a régi szép idők, mikor még kipucoltam a kis csizmámat, és másnap jutalmul tele volt csokival és minimum egy Barbie-babával? *nosztalgia, nosztalgia
Sajnos már sehol, a felnőtt lét egyik nagy hátránya. De azért így sem panaszkodhatom, egy szép kis csoki adag így is összejött, hála a szüleimnek és kollégáimnak. :)
u.i.: Egy része már el is fogyott.




3. ,, Az égig vitte a szél az édes éneket, a Grincs szíve hallotta, s nőtt három méretet." - Melyik a kedvenc karácsonyi könyved?
E.T.A. Hoffmann: Diótörő és Egérkirály *-*
Imádom! Annyira varázslatos és szép mese. Nagyon meglepő és szomorú számomra, hogy milyen sokan rossz véleménnyel vannak róla. :(
 



4. Narancsos forrócsoki - Egy könyv, ami megmelengeti a lelked
Carol Souya Évszakok című könyvét idén olvastam és levett a lábamról. Annyira jól van megírva az egész történet, ahogy Sasha és Kyle megtalálja egymást, a szereplők háttértörténete, és a balett, amit nagyon szeretek, és nem hittem, hogy könyvben valaha ilyen kézzel foghatóan fogok olvasni róla.






5. Hóember - Egy könyv, ami összetöri a szíved
Ritkán olvasok olyan könyvet, ami elszomorít. És most nem arra gondolok, hogy egy fantasy olvasása közben meghal az egyik kedves karakter - igazából ez bármilyen zsánerű könyvre igaz -, hanem amikor végeztem az olvasással, leteszem a könyvet és nem marad más bennem, csak egy mély depressziós érzés, legfőképp az adott könyv mondanivalója miatt. Szó ami szó, szeretem elkerülni ezt az érzést, ezért úgy választok, hogy ne találkozzak ilyen könyvvel, bár néha megtörténik. Idén év elején például volt egy ilyen olvasásom, és még most is melankolikus leszek, ha rágondolok, pedig egy nagyon szép történet.







6. Ragyogó csillagszóró - Melyik az a könyv, ami a legsötétebb éjszakát is beragyogja a fényével?
Ez az a könyv, amit ugyanúgy fogok olvasni hatvan évesen, mint amikor először olvastam tizenöt évesen. Igazi fantasy mese.







7. Karácsonyi ajándék -  Melyik könyvet szeretnéd leginkább megtalálni a karácsonyfa alatt?
Azt hiszem idén már kivásároltam magam, de van még egy csomag, amire nagyon vágyom, még hozzá a Newkids Kiadótól.
Abból is leginkább Carol Souya Angelo című könyvére vagyok nagyon kíváncsi, és a kiadó mesegyűjteményére.


 


















Köszönöm, hogy velem tartottatok! Mindenkinek kellemes ünnepi készülődést kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése