2019/10/30

Halloween book tag


Sziasztok!

Holnap, október 31-én Halloween lesz, az év azon éjszakája, amikor mindenki vágyik kicsit a borzongásra. Mivel jómagam elégé ijedős vagyok, nem ez a legkedvesebb ünnepem, de imádom a jelmezeket és a díszleteket. Most pedig elérkezett az idő, hogy bátor legyek!:D

@Caledonia_Valley ezúton is szeretném megköszöni neked az első book tag kihívásomat! ^^

A Halloween book taget @scheszti saját maga készítette.
A book tag csak forrásmegjelöléssel, illetve  a készítő nevének feltüntetésével vihető tovább!

1. Készülj elő - készíts töklámpást!
Hozz egy narancssárga borítójú könyvet.

Nos, az első ami eszembe jutott, az Anne Bishop: Vörös betűkkel című könyve volt. A fehér borítón narancssárga női arc, háttérben a hulló levekkel szerintem nagyon őszies, főleg hogy maga a könyv is ebben a hidegebb időben veszi kezdetét.
A második Jonathan Stroud: A gólem szeme. Tinédzser korszakom nagy kedvence volt a szerző ezen sorozata, aminek ez a második kötete. Emlékszem, pont ezt a részt kaptam meg először ajándékba. :D
A harmadik pedig egy újdonság lenne, Maya Motayne: Nocturna című kötete. Még nem olvastam, de nagyon szemezek a borítójával. Remélem hamarosan sort keríthetek rá.





2. Try not to get spokked! - ne hagyd magad megrémíteni!
Egy könyv, amiben ijesztő állatok, lények vannak.

Hát ez nagyon fogós kérdés, azt hiszem erre is tudnék egynél jóval többet mondani.
De mivel a pókok számomra a legijesztőbbek, ezért követem Caledonia Valley példáját és én is a Harry Potter és a Titkok kamrája óriás pókját, Aragogot (és minden ivadékát) teszem ide. 





3. Ha mégis megijedtél - gyűrd le a félelmed!
Olvass horror, thriller vagy dark fantasy témájú könyvet!


Bram Stoker Drakuláját tavaly ilyenkor olvastam és tökéletes volt erre a korán sötétedős, bekuckózós időszakra. Jelenleg Dacre Stoker és J.D. Barker közös munkáját a Dracult olvasom. Ennek a könyvnek a hangulata most kezd magába szippantani.
Ezeken kívül még Ed McDonald A holló jele sorozatát is tudom ajánlani. A Kárhozat az a para hely, ahová be nem tenném a lábam soha. 
De bátraké a szerencse. ;)



4. Készíts bájitalt az esti bulira!
Egy könyv, amiben boszorkány, varázsló, mágus szerepel, aki segíthet neked az ital elkészítésében.



Peter S. Beagle varázslóját, Smendriket választanám erre a feladatra, Az utolsó egyszarvúból. Ugyan kicsit ügyefogyott, de kedveltem a karakterét, és a történet végére mégis csak nagy varázsló lett, szóval biztos lennének ötletei.



5. Válj Halloween-i rémé! - öltözz be valamelyik kedvenc sötét karakterednek
Hozz egy könyvet egy általad nagyra becsült gonosz szereplővel


Ritkán - vagy sosem - ájulok el a gonosz szereplőktől, ezért kedvencem sincs közöttük.
Úgy hogy, Caledonia Valley, ismét a példádat követve, illetve a a jelenleg olvasott könyvem hatására, én is Draculát nevezem meg. A legősibb, legsötétebb, legagyafúrtabb, legtöbb különleges képességgel megáldott gonosz, akiről eddig olvastam.


6. Trick or Treat? - Csokit vagy csalunk!
Egy édes könyv VAGY egy könyv, amit megcsaltál egy másikkal (félbehagytad egy másik kedvéért)


Hát ez már bizony inkább karácsony lesz, mint halloween, de én ide akkor is Matt Haig: A fiú, akit Karácsonynak hívtak című könyvét hozom. Annyira aranyos, annyira megható, annyira szeretni való. :) Ez persze a sorozat összes részére igaz, de az első kötet volt az, ami levett a lábamról, és nagyon a szívemhez nőtt.




Még egyszer köszönöm Caledonia Valley a kihívást! Igazán élveztem! ^^

Azoknak pedig, akik végig olvasták, köszönöm, hogy velem tartottak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése